Legyen második rész?

2010. április 28., szerda

Red Night 6.fejezet

6.fejezet – Kérdések és válaszok

A felismerés élesen hasított az elmémbe. Valószínűleg olyan sápadt lehettem ,mint egy vámpír. Ez nem lehet igaz! Hogy tehette ezt?!
- Bella, jól vagy? – termett mellettem Aro. – Bella! – rázta meg idegesen a vállam.
- Honnan tudtátok, hogy tehetséges vagyok? – kérdeztem. Egy halk sóhaj hagyta el Aro száját. Valószínűleg megnyugtatta, hogy képes vagyok beszélni.
- Egy tehetséges vámpír szólt nekünk. Denaliban él a családjával. – tudtam! Az a kis szajha nem bírta elviselni, hogy élek. Esküszöm, ha vámpír leszek ő lesz az első akit megölök. – A neve Kate. – Mi?! Kate??? Mért tette volna? Én végig Tanya-ra gyanakodtam. Milyen okot adhattam neki arra, hogy meg akarjon öletni. Várjunk csak. Kate azt mondta nekik ,hogy tehetséges vagyok. Akkor nem megölni akart. Valami mást. De vajon mit?
- Bella, minden rendben? – szakította meg gondolatmenetemet Aro.
- Persze, csak gondolkozom.
- Ha befejezted akkor talán folytathatnánk. – ajánlotta.
- Oké. Persze. Folytassuk.
- Rendben. Szóval ,Bella. Azt már tudod, hogy tehetséges vagy és hogy át akarunk változtatni. De egy aprócska dolog késlelteti az átalakulást. Ez nem baj. 7 hónap nem a világ. Aztán beszélnünk kell az átváltozásról. Ez egy nagyon fájdalmas folyamat. Általában 3 napig tart borzalmas kínok között, de eddig még senki sem halt bele. – humorizált Aro. Kedves tőle ,hogy viccekkel próbál nyugtatni. – Aztán ott van még az a kérdés ,hogy mi lesz a gyermekeddel és mi lesz addig míg megszületik. Természetesen szükség lesz vizsgálatokra, hogy épségben tudhassunk téged és a gyerekedet is. Van egy vámpír barátom. Tudod az ő családja nem olyan ,mint a miénk. Csak állati vérrel táplálkoznak, hogy emberek közelében lehessenek. Carlisle orvos. – ez Cullenékről beszél. Vajon arra akar kilyukadni, hogy Carlisle figyeljen ez alatt a 7 hónap alatt és ő vezesse le a szülést?! Az ki van zárva! Cullenék nem tudhatnak erről. – Ez elég furcsa szokás. – folytatta a személyleírást. – Szóval Carlisle, a barátom, segíthetne nekünk. Ő érzéketlen az emberi vér szagára úgyhogy nem lennél veszélyben. – csendben figyelt és várta a válaszom.
- Inkább szeretnék egy emberi orvost. – mondtam neki.
- Sejtettem. Nos nincs akadálya. Akkor ezt megbeszéltük. – összegezte. – Térjünk át arra, hogy mi lesz ezután. Dolgoznak nálunk emberek. Esetleg rájuk bízhatnánk, amíg tart az újszülött korod. – aprót bólintottam. Valószínűleg ez lesz a legjobb.
- Rendben. Szerintem Gianna-ra bízhatnánk. Ő nagyon szereti a gyerekeket és ért is hozzájuk.
- Rendben.
- Akkor beszélnünk kell még arról, hogy mi lesz miután átváltoztál. – na ez már engem is érdekel. – Biztos vagyok benne, hogy tehetséges leszel. Hogy mennyire azt csak körül-belül tudom. Valószínűleg tehetségesebb leszel itt mindenkinél. – itt leesett az állam. Tehetségesebb mindenkinél? - Ezt képtelen voltam elhinni. – Még Jane-nél is.
- Mire képes Jane? – már nagyon kíváncsi voltam, hogy miért fél mindenki Jane-től.
- Nos ő igazán veszélyes. Képes bárkinek fájdalmat okozni a puszta gondolatával. Kivéve téged. – ismét leesett az állam. És még azt mondták rám, hogy vonzom a bajt.
- Szóval ezért utál engem. – állapítottam meg. Aro halványan elmosolyodott.
- Igen, valószínűleg. – felelte. Úgy tűnt szórakoztatja a dolog. – Igazából Jane senkit sem kedvel. Téged pedig különösképpen nem.
- Igen, észrevettem. – mondtam most már én is mosolyogva.
- Na akkor ennyit Jane-ről. Úgy értesültem Felix már elmondta mi lesz a dolgod nálunk. – bólintottam. Eszembe jutott Felix meséje a királyokról és elmosolyodtam. – Igazán hatásos volt a kis meséje. – mondta ő is mosolyogva.
- Igen, így legalább értem. – mondtam.
- Örülök neki. Nos Felix azt mondta el neked, hogy mi az ő dolguk. Neked egy sokkal fontosabb helyet szántam. – mondta elkomolyodva.
- Fontosabb helyet? – kérdeztem értetlenül.
- Igen, ha jók a megérzéseim akkor képes leszel egy pajzsot kialakítani magad körül. Ez már most véd téged és biztos vagyok benne, hogy gyorsan meg fogod tanulni kiterjeszteni a körülötted lévőkre. Erre van nekem szükségem. A személyi testőröm leszel, hogyha baj van akkor ne tudjanak befolyásolni, vagy bármi más. És remélem, hogy a tehetséged fel fog erősödni.
- Felerősödni?
- Most csak az elmére ható képességekre vagy immunis. Remélem, hogyha majd vámpír leszel ez felerősödik és minden képességet ki tudsz majd zárni.
- Hű. – ámuldoztam. El sem tudtam képzelni, hogy én képes legyek ilyenekre. – Ez elég komolyan hangzik.
- Az is. És egy ilyen tehetséghez hatalmas önuralom kell. De Te biztosan képes leszel irányítani.
- Remélem igazad lesz. – mondtam és tényleg így éreztem. Jó lett volna a Volturi legtehetségesebb vámpírjának lenni.
- Nos egyenlőre ennyit szerettem volna mondani. De úgy látom neked még lennének kérdéseid. – mondta mosolyogva.
- Csak párszáz. – vigyorogtam teleszájjal.
- Akkor kezdjük az elején.
- Sok vámpír él a világon? Sokan tartoznak közétek? Milyen tehetségű vámpírok vannak itt? Találkozni fogok mindegyikkel? Kedvesek? Hogy zajlanak a vadászatok? – egyenlőre csak ennyi jutott eszembe.
- Nem, nem vagyunk olyan sokan. Bár pontosan azt sem tudjuk mennyien. De biztosan nem tesszük ki a világ népességének 10%-át. Mi vagyunk a legnagyobb vámpírcsalád. A testőrökkel együtt 13-an lehetünk. És igen, valószínűleg mindenkivel fogsz találkozni. Nos nagyon sok tehetséges vámpír tartozik közénk, úgyhogy csak párat mondok el. Nos, Alec-et már ismered. Ő képes elvenni az összes érzékszerved. A hallásod, a szaglásod, a látásod, még a fájdalom érzését is. Nagyon hatékony és veszélyes tehetség. Nem hazudnék, ha azt mondanám, örülhetünk, hogy Alec a mi oldalunkon áll. Jane tehetségét már ismered. Felix ,nos neki egy elég furcsa tehetsége van. Irányítani tudja az időjárást. Ez hasznos mikor süt a nap és el kell mennünk valahová, vagy akár egy tornádót is képes létrehozni. Időnként hasznos tehetség. Ráadásul ő rendelkezik a legnagyobb fizikummal a vámpírok között. Demetrit még nem ismered. Ő egy nyomkövető. Bárkinek képes meghatározni a pontos helyét. Heidit szintén nem ismered. Ő képes emléktörést végrehajtani bárkin. Akár vámpír akár ember. Kivéve azon akinek van egy pajzsa. – mosolygott rám cinkosan. Tényleg kezdem megkedvelni Arot. Nagyon kedves velem. – Nos talán ennyi. Ők a legtehetségesebb testőreink. Jane-en kívül mind kedvesek. Demetrit imádni fogod. Majd meglátod miért. A vadászatok elég egyszerűen zajlanak. Két testőr összeterel egy nagyobb turistacsoportot és idehozzák őket. Volterrában tilos a vadászat. Aki a város falain belül táplálkozik annak meg lesz a méltó büntetése.
- Nincs lelkiismeret furdalásotok amiért annyi embert megöltök? – kérdeztem. Én azért nem akartam egy gyilkos lenni.
- Bella, a világ élőlényeinek is megvan a maga sorrendje. Ahogy a növények felett az állatok állnak. Ahogy az állatok felett az emberek. És itt jövünk mi. A tápláléklánc csúcsán. Az emberek sem foglalkoznak azzal, hogy megélhetnének a növényekből. Megérdemlik, hogy mi ne elégedjünk meg az állatokkal. Ez az élet rendje. – igaza volt. Az emberek sem foglalkoznak azzal, hogy az állatoknak fájdalmat okoznak. Nekik is ugyanúgy van családjuk, mint az embereknek, mégis leöldösik őket.
- Igazad van. – mondtam.
- Reméltem, hogy így fogod gondolni. Nos akkor bemutatlak a többieknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése