Legyen második rész?

2010. június 24., csütörtök

A helyzet az, hogy már több, mint egy hete nincs ihletem. Próbálok írni, de nem megy olyan jól, nem belülről jön, hanem egy maszlag, amit érzelemmentesen leírok, így nem is élvezhető. Ennek egyik oka az, hogy új fic ötletem van és nem hagy nyugodni se éjszaka se nappal. Ahelyett, hogy a Red Night következő fejezetét venném végig elalvás előtt ez a történet bújkál bennem, és készül kitörni. nem tudom mit tegyek. Ezért kérem a segítségetek. Ki fogok tenni egy szavazást, és kérem, aki szavaz, ide írja le, hogy miért jelölte be azt a pontot. Nagyon sokat segítenen nekem. Köszönöm a rendszeres olvasóimnak, főleg Natalie-nak és Dzsudinak. Ők ketten szinte mindig írnak komit. Nagyon szeretlek titeket.:)

2 megjegyzés:

  1. én azért szavaztam arra h fejezd be mind a kettőt mert ahogy írsz az egyszerűen csodás és tudom h lesz ihleted csak légy türelmes!!!és bízom benne h nagyon ügyesen be fogod fejezni mind két történetet!sok sikert:)(azt szokták mondani h ha valami jót akarsz csinálni az hosszú időbe telik és ezt mi is megértük) BY: DÓRA

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) és azt is hogy leírtad a véleményed... mkor látta, hogy valaki "nem"-re szavazott nagyon megijedtem. Komolyan elgondolkoztam azon, hogy hogy lehetek annyira béna, hogy valakinek nem tetszik. köszönöm a kedves szavaidat:)

    VálaszTörlés