Legyen második rész?

2010. július 22., csütörtök

Hülye állat!!

Nem tudom, ki ismeri, de van a blogspoton egy lány, aki az írásával megszégyeníti az alkonyatot. Egyszerűen szánalmas, amit és ahogyan ír. Azt javaslom, próbáljuk meg közös erővel kitiltani a blogspot-ról. Aki egyet ért velem, másolja be és rakja ki ezt az üzenetet a saját blogjára is, hogy minél többen tudomást szerezzenek róla.
Aki még nem olvasta, annak itt a link, győződjön meg róla, hogy ilyen embereknek nincs helye köztünk : http://szupcsitvajlajt.blogspot.com/

7 megjegyzés:

  1. gondolom erre gondoltál,hogy nézzem meg:)
    igen már én is láttam azt a szánalmas (de ugyanakkor nagyon vicces) blogot!
    de azt írták a múltkor chatbe , hogy a csaj már törölni fogja!(hallelúja)
    sokan írták azt is hogy odamennek önbizalmat gyűjteni merthogy ennél a csajnál csak jobbak lehetnek!hát szerintem borzasztó azaz egész pinki plázapicsa írás!
    am már akartam kérdezni hogy van msned?

    sok puszi

    VálaszTörlés
  2. én is így gondolom:) örülök hogy valaki egyetért velem. remélem is hogy kitörli
    igen van: moncsi9696@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia megnéztem és tényleg egy hülye állat ez a csaj szörnyű a blogja remélem hamarosan törli !!! BY: BECKY

    VálaszTörlés
  4. hát nekem sem tetszett
    borzalmas
    puszy
    kitty

    VálaszTörlés
  5. Én rámentem és az első mondat után rögtön kiléptem belőle!Azt hittem ott hányom el magam!Remélem mihamarabb törli!Am felvettelek msn-re ha nem baj! By:Isabella Miller a vampire diaries oldalról

    VálaszTörlés